Våra medarbetare är företaget

Det må låta klyschigt, men i Lyndell är det våra medarbetare som tar ett stort ansvar för att ni som kund skall vara nöjd med våra tjänster.

Mer värde när du anlitar oss

Professionell arbetsledning

Genom lång erfarenhet och hög kompetens inom städbranschen så kan vi leverera mycket värde till dig som kund hos oss.

 

Personal under bra villkor

Vi värnar om bra villkor och försöker i allt vi gör skapa långsiktiga relationer. Vår personal är det viktigaste vi har.

 

Endast egen personal

Samtliga medarbetare som utför städningarna är anställda i egen regi. Vi jobbar ytterst sällan med underentreprenörer.

 

Engagemang är vår styrka

Vi lägger ner vår själ i att få samarbetet att fungera så bra som möjligt. Genom engagemanget skapar vi stort förtroende hos våra nuvarande kunder. 

 

Samhällsansvar

Vårt samhällsansvar är stort och kommer bli större. Vi tar ansvar från ett såväl ekonomiskt, miljömässigt och socialt perspektiv. Mer om det här nedan.

 

Sekretessavtal & utdrag ur belastningregister

Samtliga medarbetare på Lyndell skriver på ett sekrettessavtal då vi vet att det kan finns känslig information finns på platser där ni befinner er. Även utdrag ur belastningsregistret görs hos samtliga medarbetare.

 

Våra grundvärderingar

Professionalitet

Professionalitet

Att vara professionella i allt vi gör är en grundvärdering i vår verksamhet. Vi älskar att leverera över förväntan och tror att genom professionellt agerande få mycket för det. Städning är viktigt och för oss är det lika viktigt att klä oss i arbetskläder, agera professionellt och verka för att vara ett av de bästa städbolagen på markanden.

långsiktighet

Långsiktighet

För oss är det otroligt viktigt att se långsiktighet hos våra medarbetare likväl som hos våra kunder. Här är ett område där vi lägger ner otroligt mycket tid för att se till att våra medarbetare mår bra och att våra kunder är nöjda med vår städservice. Långsiktighet genomsyrar hela vår verksamhet.

säkerhet

Trygghet

Att skapa trygghet är något som vi anser är av yttersta vikt för att verka som ett professionellt och välmående städföretag under sikt. För oss handlar det om att bygga förtroende genom tydliga rutiner och processer från anställning av nya medarbetare till uppföljning av kund. När du anlitar oss är vårt mål du ska känna dig trygg med valet av städleverantör.

Från medarbetare till arbetsledning

Anställning

Vi har interna utbildningar oavsett bakgrund för att vi alla på företaget skall städa på rätt sätt. Vid anställning tittar vi särskilt noggrant på hur kommunikationen är, att man har ett rent förflutet från polisen och att man kan utföra arbetet på ett professionellt sätt.

 

 

Regelbundna möten

För att hela tiden kunna se att vi möter våra mål har vi regelbundna möten med våra medarbetare. Vi går igenom hur uppdragen har gått, vad vi har gjort bra, vad vi kan göra bättre och nyheter. Vi låter samtliga medarbetare ta ett gemensamt ansvar för att förbättra verksamheten.

 

Engagemang

Att våra medarbetare förstår hur och varför vi arbetar är otroligt viktigt för att skapa en god företagskultur. Tillsammans bidrar vi med kompetens. Vi sätter mätbara mål och gör detta synligt. Sist men inte minst firar vi våra vinster tillsammans för att skapa en stark gemenskap i företaget.

Hållbarhetsansvar

CSR - Vårt samhällsansvar

Lyndell jobbar med regelbunden utbildning för våra medarbetare. Att hela tiden sträva mot att förbättra våra processer gällande användning av städmaterial, produkter och teknik så att vi förbättrar oss kontinuerligt. Vi skickar digitala avtal och nyckelkvittenser för att minska pappersanvändning.

Kvalitetsansvar

Kvalitén på vår service

Lyndell har alltid som ambition att leverera klimatsmarta servicelösningar till våra kunder oavsett storlek. Vi jobbar enbart med professionella städ & renhållningsprodukter för att aldrig tumma på kvalitén. Vi har som mål att bli ett globalt städföretag och då är den höga kvalitén på våra servicetjänster otroligt viktigt.

Vår fantastiska kundservice

Öppet alla dagar året om

I servicebranschen som vi verkar i är vår prioritet att ha den allra bästa kundservicen. Därför har vi valt att finnas tillgängliga alla timmar om dynget året runt. Vi hjälper dig!

 

Snabba & erfarna

Samtliga som arbetar på företaget har servicekänsla och vet vikten av att få hjälp snabbt. Därför lägger vi stor vikt vid att vara tydliga och att lyssna på vad du som kund har att säga.

 

Kontaktuppgifter till kundservice

Telefonnummer: +46 8-466 66 01
Mejl: kontakt@lyndell.se

Grymt trevligt bemötande och riktigt bra service! Extremt enkelt att få kontakt med.

- Christofer G

Snyggt och ordentligt städat. Mycket trevlig och tillmötesgående personal!

- Magdalena B

Bli kontaktad av oss

Skriv in ditt telefonnummer så hör vi av
oss till dig inom 12 timmar
Prenumerera för erbjudanden, nya tjänster & mer